JAVNI POZIV lokalnim medijima za povećanu vidljivost, informiranost građana o djelatnosti Turističke zajednice grada Nova Gradiška i turističkim projektima

Foto: TZ NG

Turistička zajednica Nova Gradiška raspisala Javni poziv za lokalne medije

Turistička zajednica Grada Nova Gradiška objavila je Javni poziv namijenjen lokalnim medijima s ciljem povećanja vidljivosti svojih aktivnosti i turističkih projekata. Riječ je o financijskoj potpori za objavu programskih sadržaja koji će građanima približiti rad Turističke zajednice te pridonijeti promociji lokalnih događanja.

Javni poziv odnosi se na financiranje sadržaja iz područja offline i online oglašavanja – od tiska i portala do radijskih emisija. Ključni cilj ove inicijative je bolje informiranje građana o projektima TZG-a, ali i uključivanje šire zajednice u kreiranje turističke ponude grada.

Tko se može prijaviti?
Pravo na prijavu imaju pravne osobe – mediji sa sjedištem na području Nove Gradiške, koji tamo djeluju najmanje godinu dana. Ipak, važno je napomenuti da programi koji su već sufinancirani iz gradskog ili županijskog proračuna ne mogu biti predmet ovog poziva.

Što je potrebno za prijavu?
Uz detaljan opis programskog sadržaja i media plana, potrebno je dostaviti i nekoliko službenih dokumenata, poput izvatka iz sudskog registra, potvrde o upisu u medijske upisnike te očekivani iznos sredstava.

Kriteriji odabira uključuju:

  • promociju aktivnosti Turističke zajednice,
  • doseg i dostupnost medija,
  • kvalitetu i kreativnost sadržaja,
  • omjer cijene i ponuđenih usluga,
  • te dosadašnje iskustvo i rezultate medija.

Prijave se zaprimaju isključivo pisanim putem, poštom ili osobnom dostavom, i to u roku od osam dana od objave na službenim stranicama TZG Nova Gradiška.

Svi detalji poziva dostupni su na službenim stranicama Turističke zajednice. Odabrani mediji sklopit će ugovor o sufinanciranju, a predviđena sredstva mogu biti prilagođena u skladu s financijskim mogućnostima TZG-a.

Podsjetimo, ovakvi programi iznimno su važni za jačanje lokalnog identiteta i promidžbu kulturnih i turističkih događanja grada, a istovremeno nude priliku lokalnim medijima za aktivno uključivanje u razvoj zajednice.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)